هر آنچه باید در مورد خطرات قبرس شمالی بدانید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 31 ارديبهشت 1403
بازدید : 52
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


اقامت یا عدم زندگی در قبرس شمالی؟ این سوالی است که نمی توان با دقت به آن پاسخ داد. اما ما می توانیم در این مورد به شما اطلاع دهیم و این شما هستید که با توجه به توانایی ها و علایق خود این جزیره را برای زندگی، تحصیل و کار انتخاب یا رد کنید. زندگی در هر کشوری مزایا و معایبی دارد. وگرنه این کشور کشور نیست. اما این بهشت ​​است. این نشان می دهد که زندگی در قبرس شمالی خوب است. اما مشکلاتی نیز وجود دارد. در این مقاله قصد داریم همه چیز در مورد معایب قبرس شمالی را با جزئیات به شما بگوییم. از این رو از شما کاربران موسسه مهاجرتی درنا دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید تا با معایب قبرس شمالی آشنا شوید.

تحصیلات ضعیف در قبرس شمالی

1- عدم دسترسی به مشاغل سطح بالا

اگر از دانشگاه این کشور تحصیل می کنید یا حتی فارغ التحصیل می شوید. باید بگویم که دستیابی به شغلی که بتواند نیازهای شما را به خوبی برآورده کند بسیار سخت و گاهی غیرممکن است. این یکی از معایب قبرس شمالی است. زیرا این کشور فرصت های بسیار کمی برای دانشجویان خارجی که علاقه مند به کار در مشاغل پردرآمد در سطح بالا هستند دارد.

لطفا توجه داشته باشید که به محض فارغ التحصیلی از دانشگاه مورد نظر، وضعیت شغلی شما بهبود می یابد و در رشته خود فعالتر خواهید شد. کسب مدرک لیسانس درآمد و موقعیت شما را کاهش می دهد.

به طور کلی می توان گفت که زندگی در قبرس برای دانشجویان بین المللی بسیار سخت است. زیرا فرصت های شغلی کمتری وجود دارد و دانش آموزان نمی توانند درآمد کافی برای داشتن یک زندگی با کیفیت داشته باشند.

2- ساعات محدود کار دانشجویی

اکنون که شغل مورد نظر خود را پیدا کرده اید، با ساعات کاری محدودی مواجه هستید که یکی دیگر از نقاط ضعف قبرس شمالی است. به طور معمول، به عنوان یک دانشجو، شما فقط می توانید 20 ساعت در هفته کار کنید.

تنها با یک کار 20 ساعته، نمی توانید به راحتی هزینه های زندگی خود را تامین کنید، که کار را کمی سخت می کند.

معایب زندگی در قبرس شمالی

1- هوا در تابستان بسیار گرم است

از دیگر معایب قبرس شمالی می توان به تابستان های بسیار گرم اشاره کرد. زیرا گاهی اوقات تابستان گرمتر از آن چیزی است که فکر می کنید. گاهی اوقات دما از 40 درجه سانتیگراد بالاتر می رود. اگر از آن دسته افرادی هستید که هوای گرم را دوست ندارید، قبرس برای شما مناسب نیست.

2- از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنید

ساکنان قبرس شمالی به شدت به خودروهای شخصی وابسته هستند و عموماً از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمی کنند. حمل و نقل عمومی در قبرس عمدتاً توسط دانشجویان بین المللی، گردشگران، خدمتکاران داخلی و کارگران طبقه متوسط ​​استفاده می شود. این مشکل باعث ایجاد ترافیک در برخی از جاده های مهم شهر در ساعات خاصی از روز می شود.

3- نژادپرستی و تبعیض در قبرس شمالی

گاهی اوقات، افرادی که در قبرس شمالی زندگی می کنند ممکن است رفتار نژادپرستانه از خود نشان دهند، که باعث می شود بسیاری از دانشجویان بین المللی و شهروندان غیر بومی که از ملیت های مختلف به آنجا آمده اند، احساس تلخی کنند. euromy.info



به طور متوسط، این رفتار در جنوب قبرس بسیار رایج است. اما افراد بسیار کمی هستند که با وجود داشتن سطح تحصیلات بسیار خوب و زندگی در قبرس شمالی، این رفتار نامناسب را از خود نشان دهند. بنابراین، اگر دوست ندارید مورد تبعیض قرار بگیرید، به قبرس شمالی مهاجرت نکنید.

پیرزن های سنتی و متفکری در این کشور زندگی می کنند. نژادپرستی از آنها شروع می شود و گاهی در میان نسل های مدرن رشد می کند.

4- زندگی آرام آرام مدیترانه ای

برخی از کارها در جزیره باید به آرامی انجام شوند، مانند تهیه سوپ فوکو یا رفتن به ساحل، که هر دو نمونه های ساده ای از سرعت زندگی مردم در این جزیره هستند. در واقع باید گفت که مردم قبرس برای نجات جان خود عجله ای ندارند.

از سوی دیگر، تلاش برای سر و سامان دادن به امور در یک اداره دولتی می‌تواند طولانی و خسته‌کننده باشد، یا اغلب باید ماه‌ها منتظر بمانید تا کار جاده‌ای که در آن زندگی می‌کنید تکمیل شود، نیمی از کار ناتمام است، یا ممکن است چند ماه صبر کنید چند هفته برای دریافت برخی موارد به صندوق پستی خود.

با وجود این معایب، برخی از جنبه ها در حال بهبود هستند (اما به آرامی)، اما قبرس شمالی همچنان با برخی از معایب زندگی همراه است.

5- بروکراسی اداری طولانی

بسیاری از ادارات دولتی در حال کار بر روی دستورالعمل هایی برای سازماندهی برنامه ها، تراکنش ها و سایر خدمات اساسی هستند. حتی وقتی با مدرسه سر و کار داریم، از تغییر مدرسه، خرید خانه یا راه اندازی یک تجارت، تشریفات زیادی وجود دارد. حتی برای سرمایه گذارانی که به دنبال فروش ملک در قبرس شمالی هستند، این موضوع مهمتر از قبرس جنوبی است. هنگام پردازش هر مدرکی، از اداره ای به دفتر دیگر به دنبال تاییدیه می روید که ممکن است دشوار باشد.

6- احساس تنهایی در قبرس شمالی

این مشکل به قبرس شمالی محدود نمی شود. اگر تا به حال در جزیره ای زندگی کرده اید که با قایق یا کشتی بیش از دو ساعت با نزدیکترین زمین فاصله دارد. پس حتما می دانید که می تواند برای ایران محصور در خشکی حالت انزوا و انزوا ایجاد کند. اما پرواز واقعاً بهترین احساس برای رفتن به هر جایی نیست، و جزیره اجازه تماس آسان با بقیه جهان را نمی دهد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com